Az Opella mostantól független vállalatként működik, hogy új korszakot nyisson az egészségügyi öngondoskodásban.
Az Opella erős háttérrel és világos küldetéssel vág neki története következő fejezetének. A vállalat mottója – „Az egészség a te kezedben van” – azt a célt fejezi ki, hogy az egészségügyi öngondoskodást a lehető legegyszerűbbé tegyék mindenki számára.
A tranzakció nem csupán tulajdonosváltás, hanem egy merész lépés a jövő felé. Az Opella a harmadik legnagyobb – és egyben a legtisztább termékportfólióval rendelkező – szereplő a vény nélküli gyógyszerek, illetve a vitaminok, ásványi anyagok és étrend-kiegészítők összesen 190 milliárd eurós piacán.
A vállalat célja, hogy vezető szerepet töltsön be az egészségügy egyik legdinamikusabb és a kihívásoknak a legjobban ellenálló szegmenseiben – ahol olyan megatrendek alakítják a játékszabályokat, mint az elöregedő társadalmak, a digitalizáció és az egészségügyi öngondoskodás egyre növekvő fontossága.
Az Opella központja Franciaországban van, de a vállalat globálisan gondolkodik. Száz márkájával – köztük olyan jól ismert nevekkel, mint az Algopyrin®, No-Spa®, Normaflore®, Magne B6® – az Opella már most is világszerte ott van az emberek otthonaiban. Azonban az egészségügyi öngondoskodás szegmense még mindig túl komplex terület, ezért sokan maradnak megfelelő ellátás nélkül. Az Opella tudományos alapokra épít, mélyen elkötelezett a fogyasztók és a fenntarthatóság iránt, hogy olyan megoldásokat kínáljon, amelyek révén az emberek megkaphatják azt a gondoskodást, amit megérdemelnek.
Julie Van Ongevalle, elnök–vezérigazgató, Opella:
“A függetlenné válás nem csupán egy mérföldkő – ez a mi pillanatunk. Büszke vagyok tehetséges, 11 ezer fős csapatunkra, akik mindezt lehetővé tették. Megfelelő partnerekkel és határozott fókuszunkkal készen állunk arra, hogy átalakítsuk, ahogyan az emberek világszerte gondoskodhatnak az egészségükről – egyszerűen, magabiztosan és a saját feltételeik szerint. ”
Przemek Dzierbicki, ügyvezető igazgató, Opella Közép- és Kelet-Európa:
“Izgalmas pillanat ez az életünkben. Az FMCH (Fast-Moving Consumer Healthcare) szektor egyik meghatározó közép-kelet-európai szereplőjeként, Magyarországon és Lengyelországban működő világszínvonalú termelőüzemeinkkel a hátunk mögött továbbra is elkötelezettek vagyunk az öngondoskodás előmozdítása és egyszerűbbé tétele iránt az egész régióban.”
Az Opella felügyelőbizottságának elnöki posztját David Taylor fogja betölteni. A Procter & Gamble korábbi elnök- vezérigazgatójaként, jelenleg a Delta igazgatótanácsának elnökeként és a CD&R alapok vezető tanácsadójaként David évtizedes márkaépítési tapasztalatot, emberközpontú vezetői szemléletet és a folyamatos fejlődésbe vetett mély meggyőződését hozza magával.
David Taylor, felügyelőbizottsági elnök, Opella
“Ami az Opellához vonzott, az az értelmes küldetés, a bátor vállalat, a tehetséges csapat és az új utakat meghódítani kész üzleti szemlélet. Az Opella nem azért van itt, hogy finomhangolja a
rendszert, hanem hogy újragondolja azt. ”
A prioritás világos: megerősíteni a jól ismert, megbízható márkákat, és mélyíteni a jelenlétet a kulcspiacokon. A lehetőségek határtalanok – a receptköteles készítmények vény nélkülivé tételétől kezdve az okos felvásárlásokon át a földrajzi terjeszkedésig. Ez több mint függetlenség. Ez a cselekvés szabadsága. Az egyszerűsítés ereje. És az az elszántság, amellyel újradefiniáljuk az öngondoskodás jövőjét.