Gazsi Zoli távozik az Eisbergtől

Gazsi Zoltán 2007-ben vette át az Eisberg Hungary vezetését. Értékesítési és marketing területen, hazai és nemzetközi vállalatoknál szerzett tapasztalatát hozta a céghez. A közel két évtized során az Eisberget a fenntartható, etikus és emberközpontú működés zászlóvivőjévé tette. Elkötelezett híve a coaching szemléletű vezetésnek, az önismeret fejlesztésének és a dolgozók pszichológiai támogatásának, vezetőként pedig mindig arra törekedett, hogy munkatársai élvezzék, amit csinálnak. Nevéhez számos társadalmi ügy felkarolása, edukációs program és díj fűződik – többek között a KórházSuli nagyköveteként, a BCSDH elnökségi tagjaként, valamint az „Év menedzsere a társadalomért” díj kitüntetettjeként is ismertté vált.
Zoli vezetése alatt az Eisberg piacvezető márkává vált a csomagolt saláták kategóriájában Magyarországon, és a Bell Food Group részeként az utóbbi évtizedben meghatározó szereplője lett a közép-kelet-európai régiónak is. Az Eisberg neve mára egyet jelent az egészségtudatos, gyorsan elérhető és megbízható élelmiszerekkel. A fogyasztók és a partnerek számára is hiteles és szerethető márkává vált, ami mögött az értékközpontú, hatékony vezetés és elkötelezett csapat állt.
Az ügyvezetői feladatokat 2024-ben Pál Gyula vette át, aki húsz éve dolgozik a vállalatnál. Gyula hosszú évekig felelt a beszerzésért, majd operatív vezetőként segítette a cég fejlődését hazai és régiós szinten. A váltás zökkenőmentesen zajlott, így az Eisberg továbbra is stabil szakmai irányítással működik, folytatva értékalapú fejlődését.
“Zoli a legjobb barát és mentor. Rengeteget tanultam tőle az elmúlt években. Az általa bevezetett értékek az Eisberg alapkövei lettek és maradnak is a jövőben. A legjobbakat kívánjuk neki a cég és a kollégák nevében, az új útján!” – köszöntötte Pál Gyula távozó kollégáját.
Zoli életében az utóbbi években a családja és a cégvezetés mellett egyre nagyobb szerepet tölt be a társadalmi felelősségvállalás, az üzleti és az azon túlnyúló közösségek szemléletformálása. Április végén megvalósította régi álmát, közel 1000 embert, köztük több tucat civil szervezet képviselőjét hozta össze az első Önzetlenség Napján. A jövőben szeretne teljes figyelmével az önkéntességre, a társadalmi ügyek felkarolására és a szemléletformálásra, azaz, a “gazsizoliságra” koncentrálni. „Büszke vagyok arra, amit az elmúlt húsz évben közösen felépítettünk az Eisbergnél. A csapat, a márka és az értékek, amiket képviselünk, továbbra is fontosak maradnak számomra és megpróbálom őket közvetíteni nap, mint nap, amikor új emberekkel találkozom és valami újat építek.” – búcsúzott Gazsi Zoltán.
Az Eisberg célja, hogy a következő években zavartalan lendülettel erősítse tovább piacvezető szerepét a régióban, és partnerein keresztül egyre több fogyasztóhoz juttassa el friss, csomagolt salátáihoz, salátatálaihoz és olajaihoz hasonló termékinnovációit – még több egészséges és kényelmes választási lehetőséget kínálva a tudatos vásárlóknak.