Elrajtol a V-sport lóverseny

Ritkán hoz ilyen gyors sikert egy termék bevezetése, mint ami a v-sport esetében történt. A játék érdekessége, hogy nem valós meccsekre, nem valós szereplőkre lehet fogadni, a mérkőzéseket, versenyeket gép generálja. A v-sport óriási előnye, hogy bárhol, bármikor elérhető és játszható. A négy éve bevezetett termék kínálatában virtuális labdarúgásra, kosárlabdára, teniszre lehet fogadni, és mostantól virtuális lóversenyre is a tippmixpro.hu felületén.
A v-sport sok tekintetben hasonlít a hagyományos sportfogadásra, hiszen sportesemények kimenetelére lehet fogadni, lényeges különbség azonban, hogy ezek a mérkőzések nem a valóságban zajlanak, hanem kizárólag a virtuális térben.
A mérkőzések, versenyek eredménye így a hús-vér játékosok, illetve csapatok helyett egy véletlenszám-generátor kezében van, a különböző csapatok és játékosok esélyeit egy előre meghatározott erősorrend alapján eltérő szorzókkal állítja be az automatizált program. A virtualitás azonban nem csökkenti, inkább fokozza az izgalmat, a nyerés lehetősége pedig ugyanolyan valós, mint a hagyományos sporteseményeknél. Arról nem is beszélve, hogy nincs feltétlenül szükség olyan háttértudásra, mint amit a valós sportfogadás esetében feltételeznek.
Brenkus Krisztián, a Szerencsejáték Zrt kereskedelmi igazgatója azt mondta: „A virtuális lóverseny fogadás várakozásaink szerint hamar népszerűvé válhat a játékosok körében, hiszen a sportfogadás egyidős a lóversenysporttal, azaz a lóversenyfogadás minden sportfogadás alapja, játékosaink pedig igénylik a változatosságot és a fokozódó izgalmat.”
A lóversenysport őshazája Anglia, két szakága a galopp– és az ügetőverseny. A galopp népszerűsége és elterjedése a világban a labdarúgással egyenértékű. Az első lófuttatást Pesten 198 évvel ezelőtt rendezték meg, az első lóversenysport győztes lovát pedig gróf Széchenyi István, a hazai lóversenysport megteremtője tenyésztette. A világon a legismertebb versenyló Kincsem, róla nevezték el a pesti lóversenypályát, a Kincsem Parkot is.